سفارش تبلیغ
صبا ویژن

صخرههای بوفالو جامپ (Head-Smashed-In Buffalo Jump)

نظر

در آلتا, پرتگاه فورت مکلود (Fort Macleod) خاطرات فیلم های وسترن را برای شما زنده خواهد کرد. صخره‌های بوفالو جامپ در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید و در حوالی آن مکان هایی برای آموزش شکار بوفالو وجود دارد.  صخره های بوفالو جامپ

قبیله های سرخ پوستی قبلا در صخره های تیز بوفالو جامپ (Head-Smashed-In Buffalo Jump) در آلبرتا به شکار بوفالو می پرداختند. پرتگاه  فورت مکلود (Fort Macleod) در آلتا نیز شما را یاد فیلم های وسترن می اندازند. این صخره اکنون یکی از اماکن میراث جهانی یونسکو محسوب می شود و مرکزی در اطراف آن هست که گردشگران می توانند در مورد شکار بوفالو آموزش ببینند قبیله‌های سرخ‌پوستی قبلا در صخره‌های تیز بوفالو جامپ (Head-Smashed-In Buffalo Jump) در آلبرتا به شکار بوفالو می‌پرداختند. پرتگاه  فورت مکلود (Fort Macleod) در آلتا نیز شما را یاد فیلم‌های وسترن می‌اندازند. این صخره اکنون یکی از اماکن میراث جهانی یونسکو محسوب می‌شود و مرکزی در اطراف آن هست که گردشگران می‌توانند در مورد شکار بوفالو آموزش ببینند. جهت مهاجرت به کانادا  و دریافت ویزای کانادا بهترین مناطق گردشگری کمک کننده خواهد بود. و انتخاب یک  موسسه مهاجرتی معتبر این راه را برای شما میسر خواهد کر.  

 

صخره های بوفالو



سنت جان بزرگترین شهر ایالت و رنگارنگترین شهر دنیا

نظر

شهر سنت جان کانادا بزرگترین شهر استان نیوبرانزویک است که با جمعیت 130،000 نفری اش، به عنوان قدیمی ترین شهر یکپارچه در کانادا شناخته می شود. از آن جایی که این شهر یک شهر بندری است، صنایع ساحلی در آن رونق دارد. کشتیرانی و ماهیگیری، از اصلی ترین شغل های این شهر است.. در این مقاله قصد داریم، یکی از شهرهای پر رونق کانادایی را به شما معرفی کنیم. با شهر سنت جان کانادا، بزرگترین شهر ایالت نیوبرانزویک آشنا شوید. دمای هوا در سنت جان کانادا در هر فصل، تغییرات زیادی دارد. در فصل زمستان با دمای منفی 5 تا منفی 15 درجه زیر صفر روبرو خواهید شد که این نشان دهنده سرد بودن بیش از حد هوا در این فصل است. در فصل تابستان، دمای هوا حدودا 15 درجه تا 25 درجه بالاتر از صفر است. تابستان های سنت جان هوای خنکی دارد و بسیار دلنشین است. سنت جان یک مقصد جذاب است. معماری خاص با فرهنگ غنی، محیطی برای پرداختن به گردشگری طبیعی و فرهنگی نخبه‌گرا که آرامش و لذت را در کنار هم جمع کرده است. سنت جان شهری دیدنی است و یکی از بهترین جاهای دیدنی کانادا به‌حساب می‌آید که باید حداقل یک‌بار در طول زندگی دید.اگر قصد مهاجرت به کانادا را دارید  دانستن مناطق گردشگری در انتخاب بهترین مکان برای زندگی به شما کمک کننده خواهد بود. با انتخاب وکیل مهاجرت به کانادا در تهران  این مسیر را برای خود میسر سازید. شما میتوانید به صورت دریافت ویزای دانشجویی یا مهاجرت به کانادا از طریق کار این کشور سفر کنید. 

اگز